.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

RollerCoaster Tycoon 1.1 بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon v1.1.3 مخصوص آیفون و آیپد

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : جمعه 16 مرداد 1394

Pivvot یک بازی زیبا در سبک استراتژی برای iOS می باشد . در این بازی باید با هوش و ذکاوت خود هدایت توپ را به عهده بگیرید و از میان مسیر باریکه عبور دهید و هر چه جلوتر بروید و مراحل را طی کنید بازی سخت تر میشود و امتیاز بیشتری به دست آورید . امکانات این بازی Save خودکار بازی ، طراحی مینیمالیستی ، ۹ نوع گیم پلی ، گیم پلی هیجانی و اعتیاد آور و… می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Pivvot 1.57 بازی استراتژی Pivvot v1.57 مخصوص آیفون و آیپد

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : جمعه 16 مرداد 1394

فروش ویژه چای ساز شخصی Mr.Tea

 

 

چای ساز شخصی Mr.Tea، طراحی هوشمندانه و جذاب. بهترین روش دم کردن چای. بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای. قابل استفاده برای انواع چای و دمنوش های گیاهی ...
با Mr.Tea هرکس می تواند چای مورد علاقه خودش را به صورت شخصی آماده کند. بدنه 100% سیلیکونی این محصول باعث شده که روی طعم و بوی چای تاثیر نگذارد و این ویژگی چای ساز مستر تی Mr.Tea را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید. نکته جالبه دیگر این مدل در طراحی هوشمندانه این محصول می باشد که علاوه بر اینکه از نظر ظاهری متفاوت و دوست داشتنی است، دست های چای ساز Mr.Tea روی لبه لیوان، ماگ و ... قرار می گیرد تا به طور کامل خیس نشود و موقع در آوردن قسمت بالایی خشک باشد.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

قیمت: 10000 تومان

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : جمعه 16 مرداد 1394
.

ALVINNN and the Chipmunks Season 1 WebRip (2015) Mkv   x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول الی سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

ALVINNN and the Chipmunks 2015 cover دانلود فصل اول انیمیشن ALVINNN and the Chipmunks 2015

 

نام انیمیشن: ALVINNN and the Chipmunks Season 1 – فصل اول انیمیشن آلوین و سنجاب ها

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۰/۹۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی آلوین و سنجاب ها یک انیمیشن امریکایی-فرانسوی می باشد که از شخصیت های محبوب سری فیلم های کارتونی با همین نام نشئت گرفته است. در هر قسمت از این انیمیشن، ۴دوست صمیمی که به یکدیگر بسیار وابسته هستند باید نابه سامانی های به وجود آمده را حل کنند و …

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : جمعه 16 مرداد 1394
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی