.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی. برای اولین بار در ایران ...
دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربینی می باشد که تا به حال تولید شده است. این دوربین با توجه به اندازه و وزن بسیار کم خود قابلیت های باور نکردنی را از جمله عکاسی، فیلم برداری،ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم دارد. دوربین نانو توانايي عكس برداري در ابعاد 2048 در 1536 پيكسل و فيلم برداري 1280 در 960 پيكسل با 30 فريم در ثانيه را دارد. 
اين مدل مجهز به باتري داخلي قابل شارژ از نوع ليتيوم پليمر ميباشد. با هر بار شارژ حدود 1.5 تا 2 ساعت ضبط فيلم انجام ميگيرد و مدت ضبط صدا يا حالت روشن به چندين ساعت ميرسد. اصلي ترين ويژگي اين مدل، كوچكي خارج از تصور آن است كه با باز كردن بسته بندي جلب توجه مي كند. ابعاد اين دوربين كوچكتر از يك قوطي كبريت است و با وزن 14 گرمي براي تصويربرداري تفريحي، ورزشي و ... به راحتي قابل حمل است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

قیمت: 94000 تومان

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : جمعه 19 تير 1394
.

Tiny Troopers 2 بازی مهیجی می باشد که با ارائه آخرین سخت افزارهای مبارزه ای در همه بخش ها به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی سه ماموریت مهم و ویژه در هر مرحله به شما سپرده می شود که می بایستی با انجام آنها نیروهای خود را پشتیبانی کرده و از جان آنها حفاظت کنید. بازی از ریتم هیجانی خاصی برخوردار است و مبارزات در سطح باالایی با بهترین گرافیک ممکن اجرا می شوند. در مراحل مختلف می توانید سربازان خود را ارتقا داده و همچنین اسلحه های بیشتری را خریداری کرده و یا آنها را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Tiny Troopers 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : پنج شنبه 18 تير 1394
ن : محمدسجادحیدری
ت : پنج شنبه 18 تير 1394

بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!

 

بهترین سایت دانلود رایگان



ابزار وبلاگ

دوربين مدار بسته

افزایش بازدید


:: موضوعات مرتبط:
دانلود بازی کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: بازی Ragdoll Cannon, بازی سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

ن : محمدسجادحیدری
ت : چهار شنبه 17 تير 1394
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی