.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل فرد دیگری را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و با انتقال آن ها از طریق بلوتوث، وقت زیادی از شما به هدر رفته است. نرم افزار Wondershare MobileTrans برای انتقال اطلاعات از قبیل مخاطبین ، پیامک ها ، فایل های چندرسانه ای ، نرم افزارها و.. از یک گوشی موبایل به گوشی های دیگر با سیستم عامل متفاوت می باشد.برای مثال به راحتی می توان شماره های ثبت شده را با چند کلیک ساده از یک گوشی به گوشی تلفن همراه دیگر به صورت کامل منتقل کرد. قدیمی ترین گوشی های تلفن همراه موجود هم در این نرم افزار پشتیبانی می شوند؛ گوشی های قدیمی در کنار جدیدترین ساخته ها می توانند کاربر را در انتقال و جابه جایی اطلاعات میان گوشی ها همراه کنند.استفاده از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات مابین دو گوشی موبایل باعث می شود که این فرایند آسان تر شده و کم تر خسته کننده باشد.

Wondershare%20MobileTrans نرم افزار مدیریت موبایل Wondershare MobileTrans 6.3.1    نسخه Mac

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394

 

Warhammer 40000 Storm of Vengeance یک بازی درسبک lane strategy برای pc و موبایل است که در جهان تاریک و وهمی Warhammer 40,000 جریان دارد و وظیفه اصلی شما درست به خط کردن و فرماندهی نیرو های خود به سبک بازی های دفاعی است. Storm of Vengeance باز گو کننده داستان ها و قسمت های محوری در جهان Warhammer 40000 است در طول جنگ های سیاره ای افسانه ای در سیاره Piscina IV.تمرکز بازی روی نبرد بین دو نیروی Dark Angels و Orks است و شما کنترل و فرماندهی ۱۰۰ نفر از Dark Angel ها را برای دفاع سرسختانه از سیاره خود بر عهده دارید.

 

 

Warhammer 4000 Storm of Vengeance pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : دو شنبه 15 تير 1394

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

 

 

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : دو شنبه 15 تير 1394

 

 

Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 HDTVRip (2015) Mkv

 

|قسمت سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت یازدهم با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

 

نام سریال: Dard-e-Sar Haay-e Azim 2 – دردسرهای عظیم ۲

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -

 

 

 

 

 

بهترین سایت دانلود رایگان

ن : محمدسجادحیدری
ت : دو شنبه 8 تير 1394

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی